søndag den 13. november 2011

Kbh eller Gil

De seneste par år har jeg haft to steder at bo. Et sted hos min far og et sted hos min mor. Min far har en central lejlighed inde i KBH K, mens min mor bor oppe nordpå i Gilleleje nær vandet. Begge steder har deres fordeler, men bestemt også ulemper. Denne weekend har jeg været med min mor, og jeg føler en ro over mig lige nu, som jeg normalt ikke har. Vandet, skoven og hyggen foran en brændeovn gør virkelig noget ved mig, som er helt vildt beroligende. Dog kan jeg umuligt være her mere end en uge af gangen. Det bliver simpelthen for kedeligt. Jeg kender ingen heroppe, der er intet natteliv, udover fulde brianer, og der er langt til alt. Så er der min fars lejlighed. Jeg har venner nær, jeg har bylivet og min skole. Dog bliver det meget tungt med alle bilerne og menneskerne der går igennem byen i deres hektiske hverdag. Man mangler meget hurtigt et tidspunkt i sin dagligdag til at tage en dyb indånding og bare slappe 100% af. Jeg foretrækker absolut at bo inde i Kbh, men jeg ved ikke hvad jeg ville gøre, hvis jeg ikke havde muligheden får at få en pause fra dagligdagen og bare være.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar