mandag den 15. august 2011

Ørestad Gym.

Hej igen allesammen :)
Jeg er nu startet på det herlige Ørestad Gymnasium. jeg startede i fredags med introdag, som var utrolig skræmmende. Jeg troede ikke jeg kendte nogen, da jeg er en generation ældre end de fleste (hvis ikke 2), men alligevel mødte jeg nogen som gik i syvende på Zahles, da jeg gik i niende. Men for at spole tilbage, så var det en meget mærkelig fornemmelse at se alle de folk, som allerede kendte hinanden fra folkeskolen og som sad i deres grupper og snakkede, mens jeg overhovedet ikke kendte nogen. Jeg tænkte at jeg nok skulle finde nogle venner hurtigt, men alligevel fik jeg en klump i halsen. Hvis man kigger på de seneste 5 danske skoler jeg har gået på er det sku ikke gået særligt godt. Efter de mange (MANGE) klasser jeg har gået i, har det kun lykkedes mig at få 2 gode venner, og den ene var Marie Louise i 0-3 klasse.
Jeg mødte så endelig nogen jeg kendte, dog ikke særlig godt, som var 2 generationer yngre end mig og jeg tænkte at det bliver et helved i klassen med alle de små unger løbende rundt. Jeg har dog fundet ud af at folk er dejligt modne og smilende, og det mærkeligste er at jeg er den 3. ældste i klassen (altså ikke den ældste som forventet).
Udover det har jeg mange venner i 2. og 3. g som jeg taler med i fritkvarterene og efter skole så min vennekreds er stor nok til at jeg ikke bliver fanget med de samme mennesker de næste 3 år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar