fredag den 26. august 2011

Introtur på OEG

2 en halv dag i odsherred sovende i en tipi, orienteringsløb og tilmed skubbe en 4 tons bil op ad en bakke... FEDT!!! Vi tog 7 af de 14 1g's klasser på en introtur for at lære hinanden at kende og bygge et bedre forhold i klasserne. Vi var i to forskellige lejre hvor vi skulle gå (eller sejle kano) fra den ene til den anden, som var noget specielt da vi ikke kendte vejen.
Vi ankom på skolen kl. 08:00 for at tage nogle busser vestpå, vi havde hver en bestemt bus som vi skulle ombord, da de gik til to forskellige steder. Vi var alle mødt op undtagen en person, Victor. Jeg havde heldigvis min tlf med, og har siden vi startede, samlet alles nr. ind. Vi fik fat på ham og han blev nød til at komme derover alene.
En af mine klasse kammerater kom over til mig og spurgte mig om jeg ikke så mig selv som klassens far... Jeg havde ikke tænkt på det før, men jeg har alles tlf. nr. jeg organisere alt vi laver, jeg var holdleder til idrætsdagen og jeg har det godt med alle og taler med alle. En af grundene kunne være at jeg er ældre en de fleste af dem, men jeg er dog kun den tredje ældste. Grunden tror jeg er fordi jeg har erfaret så meget i mit liv, og har lært hvordan man skal opføre sig omkring nye mennesker for at skabe tillid og en solid base. Hvis man ser tilbage på min fortid har jeg gået på i alt 4 folkeskoler, en efterskole, en mexicansk skole og nu et gymnasie, så jeg må havde lært lidt om hvordan man får nye venner.
For at vende tilbage til emnet om introturen, lavede vi super mange ting og fik et bedre forhold til hinanden i klassen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar