søndag den 10. juli 2011

Tilbage i Danmark

Mit første indlæg fra Danmark.
Afskeden var utrolig mærkelig, da jeg både var sindsygt glad og samtidig utrolig ked. Jeg kom til lufthavnen sammen med min familie, og de fleste af mine venner. Vi ankom meget tidligt så jeg havde tid til at sige ordentligt farvel til allesammen. Men da tiden nærmede sig og jeg blev nød til at gå gennem security, kom der en sten i maven. Jeg gik igennem security og ligesom i en film stod jeg på rulletrapperne, vendte mig om og vinkede. Det var en passende slutning til et år fyldt med latter, tårer og en masse oplevelser. Jeg græd ikke... ihvertifald ikke før jeg var kommet op i flyet mod Mexico City og var begyndt at læse et mexicansk flag som alle mine venner havde skrevet en hilsen på.
Jeg ankom til lufthavnen i Danmark og overvejede at efterlade min kuffert så jeg kunne smutte ud til min rigtige mor som ventede mindre en 100 metre fra mig, mens jeg skulle vente en halv time for at se hende :/. Jeg kom dog ud af terminalen (med kuffert) og så min mor, lillebror, storebror og papfar ventende på mig. Det var fantastisk at se dem igen.
Dagen efter var jeg smuttet ind til min far, desværre var min lillebror og papmor der ikke. Dem så jeg så lørdag d. 2. juli.
Jeg er super glad for at være hjemme, dog savner jeg min familie, alle mine venner og alle de ting som man kun finder i Mexico (såsom maden :D).
Et stort TAK til alle der har været med til at hjælpe mig med mit udvekslings år i Mexico.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar