torsdag den 5. maj 2011

Skole Afslutning og Cancun


Hej allesammen

Min skole er (desværre) ved at slutte. Jeg mangler imorgen, fredag, og mandag (eksamen). Eksamen er en spansk stil, så wuptidu xD det bliver nok sjov og ballade. Igår, som en afslutning af semestret, havde vi en udflugt til en ranch med svømmepool og en masse andre ting. Jeg er blevet godt solbrændt, da jeg glemte at bruge solcreme :P.

Nu da skolen af ovre har jeg en helveds masse fritid, så min mor har arrangeret at jeg tager ind til universitetet og hjælper til hos udvekslings programerne. Har ingen ide hvad de indebærer, men håber det bliver sjovere en skole. Det kan umuligt blive kedeligere da jeg hader at sidde passivt til og lytte. Så er det jo langt federe at gøre noget, også selvom det er slavearbejde xD.

D. 28 maj - 5. juni tager jeg til Cancun med YFU. Det bliver vildt fedt da vi skal ligge på stranden, se mayanske ruiner (Chichen Itzá) og andre mexicanske ting (ved ikke rigtig hvad de har tænkt sig at gøre ved os).

Savner jer allesammen og vi ses snart

1 kommentar:

  1. Perhaps you should consider a change of attitude in terms of the "slave work". From what I have read you will be assisting YFU in arranging homes for the students who will be coming for the next school year. Helping arrange their studies, transportation, administration etc. Keep in mind that someone did that for you before you came to Mexico and this is your opportunity to return the favor and help this program. How you do your work will affect those who come after you.

    As to the to forgetting sun block - sometimes I think that if your head was not attached to your shoulders by your neck you would be leaving it behind as well.

    Espero que después 9 meses en Mexico has aprendido algo sobre tu mismo, tus intereses, de la país donde estas viviendo y de la gente. No has escrito casi nada sobre eso. Creo que tienes que hacerlo pronto.

    SvarSlet