mandag den 16. maj 2011

Frivilligt arbejde i "Programas Internacionales"

Hej allesammen

Jeg er nu blivet færdig med skolen og eksamener så jeg havde ikke rigtig noget at lave.
Derfor startede jeg med at hjælpe til hos "Programas internacionales" (Internationale programmer), som er det kontor i UdeM som sender og modtager folk på udvekslings år. Mit arbejde er lidt ligesom en assistent blandet med konsulent. Vi sidder og diskutere hvordan man kan gøre tingene bedre i UdeM's udvekslings programmer. Vi har blandt andet talt om den lejr jeg tog til 6 år i træk; "Concordia Language Villages". De lød super interreseret i at sende folk derover, så det kan jo være at UdeM og CLV kommer til at have forbindelser i fremtiden pga. mig :D

Derudover er der en kæmpe konference om internationale studenter i København i år og en del fra UdeM kommer og besøger København og de har bedt mig om at vise dem rundt.

Det er en virkelig fed fornemmelse at jeg er igang med at skabe kontakter og muligheder for mig selv i fremtiden. Hvis jeg skal være ærlig er jeg utrolig stolt af mig selv (jeg ved godt at det lyder arrogant, men man har sku lov til at være stolt af sig selv en gang imellem xD).

Udover det, har jeg mit eget kontor :D, da der er en af de fastansatte som er på orlov, har jeg "fået" hendes kontor. Jeg føler mig virkelig sej ;).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar