lørdag den 7. maj 2011

Cesar


Igennem de seneste næsten 9 måneder har jeg haft en virkelig god ven, der hedder Cesar. Jeg mødte ham den første weekend jeg var her, i den første fest jeg tog til. Jeg havde ankommet tidligt sammen med min værtsbrors bedste ven, Claudio, og begyndte at tale med Cesar (da han talte engelsk). Han virkede som en super flink fyr, men vi blev ikke venner til den fest. Det endte med at han gav mig sit nr. da jeg tog hjem.

Nogle uger efter havde jeg ikke noget at lave, så jeg ringede til ham og han havde nogle venner på besøg så han inviterede mig til at deltage. Og siden da har han været min bedste ven herovre. Han er virkelig sympatisk og "down to earth", og han er en af de mennesker man kan tale med alt om.

Han er medlem i et band som hedder "Los Vulbos". Jeg er blevet gode venner med alle i bandet. De er faktisk rigtig gode, og jeg er blevet hooked på en af deres sange (Jeg kan ikke sætte den op da de er i gang med at lave deres debut album).

Hans kæreste, Ana Itzel eller Puuca, er også en af mine gode venner og de har været sammen i godt 5 måneder. Dog har han haft en del problemer med hende, da Cesar er en utrolig romantisk fyr og fuldstændig forelsket i hende, giver han, og gør alt for hende. Han bliver dog ofte trist over at hun gør ting som sorger ham. Og det er småting som hun gør der virkelig gør Cesar ked af det. Han ville nemlig aldrig gøre de ting mod hende så han føler at hun ikke føler det samme for ham, som han gør for hende. Jeg tror dog at hun gør, men viser det bare på andre måder. Under alle omstændigheder er de virkelige søde sammen og jeg håber de forbliver sammen for altid.

Min værtsmor, Ericka, er faktisk gode venner med Cesar og taler en del med ham. Hvis han har brug for råd, spørger han altid hende. Det er virkelig mærkeligt for mig, da jeg ikke er vant til at mine venner også er venner med min familie. Ikke desto mindre er det faktisk en utrolig dejlig ting, da jeg kan invitere ham over til aftensmad med os, og vi sidder allesammen og snakker om alt muligt forskelligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar