mandag den 23. maj 2011

1 måned tilbage :(

Så er det blevet d. 23. maj. Det betyder at der er mindre en 1 måned til at jeg sidder på et fly på vej mod lille Danmark.
Da der er så lidt tid tilbage, tager jeg enhver mulighed for at være sammen med venner, som jeg kan. Det betød at i sidste uge mandag til onsdag tog jeg på "arbejde" og kom hjem ved 5 tiden og slappede af. Derefter sammen med Cesar eller lignende.

Dog var torsdag til søndag sprængt fyldt med planer. Torsdag tog jeg sammen med nogle gode veninder og deres brødre til den anden ende af Monterrey for at se en danse show med traditionelle mexicanske danse, hvor en af mine veninder deltog. Det var en kulturel oplevelse at se alle de forskellige typer danse der er i Mexico, alt fra den cowboyede danse stil i norden, til den mere farverige stil i syden. Derefter kørte vi hjem, og på vejen for vi vildt. Og jeg kom en lille time senere hjem en forventet.

Fredag morgen tog jeg over til min skole (ikke der hvor jeg arbejder) for at sige farvel til alle mine lærere og nogle enkelte venner, som jeg ikke regner med at se mere. Det tog godt 3 timer, og da vi var færdige tog vi hjem til Danika og spiste molletes. Molletes (ll udtales som j) er et stykke brød med bønder, ost, mexikansk chorizo og guacamole. Mmmmm det smagte virkeligt godt. Jeg tog derefter hjem og gjorde mig klar, da jeg skulle på restaurant i den anden ende af byen... igen.

Lørdag vågnede jeg ved 11 tiden da jeg var kommet sent i seng efter at havde taget i byen med vennerne. Om aftenen tog jeg en 18 års på en restaurant. Igen super lækker mad :D. Da vi blev færdige ved 12 tiden (kan ikke være ude i byen senere da det bliver farligt) tog jeg hjem til cesar og så en film. Der overnattede jeg så.

Søndag tog jeg hjem ved 12 tiden fra Cesars hus og havde derefter ca. 2 timer til at vaske bilen og gøre mig klar. Jeg havde nemlig planlagt at spille paintball med nogle venner senere på dagen, og Danikas forældre ville hente mig kl. 2:30. Vi tog afsted og spiste hos danika og kørte ud til paintball banen. Vi havde planlagt det hele med 4 andre fyre, men de havde ankommet i et helt andet sted, så det blev kun Danika, hendes bror, Anna Silvia, hendes bror og mig. Det var rimeligt sjovt, men stedet var rigtigt dårligt og mit gevær gik hele tiden i baglås :'(. Vi tog hjem til Danika og der ankom en af mine klassekamerater. Han havde dumpet matematik så han havde spurgt mig om jeg kunne hjælpe ham da han havde sin eksamen idag (mandag 23). Det endte så med at jeg overnattede hos ham for at hjælpe :).

Idag kom jeg så hjem om morgenen for at tage ind til UdeM San Pedro og hjælpe til derinde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar