mandag den 6. september 2010

Mcallen, fest og skole.

Okay nu har jeg jo ikke skrevet i lang tid, da jeg ikke rigtig har haft tid :( skolen har virklig vaeret haard jeg forstaar jo intet... men alle de videnskabelige fag er jeg ved at komme efter. Vi fik maanedlige karaktere i matematik og man skal have et gennemsnit paa 70 eller over for at bestaa i slutningen af semestret og jeg havde et gennemsnit paa 69.3 :( grunden til det er at jeg fejlede 1 test i den foerste uge fordi jeg ikke kender begreberne. min laere er dog gaaet med til at fjerne den test fra mit gennemsnit!! :D

Jeg var i Texas, McAllen for nogle uger siden med min mor, abuela(mormor) og soester. i McAllen koebte jeg massere af nyt toej og et nyt kamera og saa snart mit internet herhjemme virker ordentligt kommer der en masse billeder paa min blog! (starbucksen i mexico er forfaerdelig saa det var dejligt at vaere i USA og faa en kop rigtig starbucks!!)

I loerdags havde jeg fest hjemme hos mig sammen med mine venner herovre og nej hvor var det sjovt!! vi havde et chokolade fontaenne saa gaet hvor jeg var det meste af aftenen?? xD all hyggede sig ihvertfald og jeg foeler mig virklig hjemme herovre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar