torsdag den 12. august 2010

MEXICO!!!

Så er man ankommet i verdens største by!! fandme vildt. der har været solskin hele dagen, men nå man så vælger at gå en tur i byen kl. ca. 21:00 begynder det at lyne og tordne og øse ned så jeg bliver helt våd xD men det overlever man jo.
desværre sker der jo ikke kun gode ting her vestpå :( jeg har desværre fået mistet mit kamera og min telefon, men får jo nok købt nye af begge.
flyturen herud var fin nok kun 15.5 timer :D men jeg mødte nogle finnere som også skulle til mexico med YFU, pisseflinke. og da jeg landede i lufthavnen i mexico var min værtsbror der for at byde mig velkommen. resten af familien kommer på lørdag

Savner jer allesammen og kommer nok til at skrive hvis der sker noget nyt.

2 kommentarer:

  1. Sounds like you are getting a lot of impressions. It is a good idea to write as often as you can so that you can go back latter and see how your views changed.

    Just out of curiosity - how did you manage to lose your camera and phone?

    SvarSlet
  2. Hej Rasmus
    Godt at hører at du er kommet godt derover. Vi glæder os til at læse din blog så vi kan følge lidt med i din nye spændende hverdag.
    stort knus fra din moster Else

    SvarSlet